top of page

עודכן: 11 באוק׳ 2021


תשפ"ב רק התחילה ואיתה פעילות מאסיבית של האגודה במגוון רחב של מישורים:


בדיון בבית משפט העליון ב13.09.21 קיבלה המדינה ארכה להגיש את עמדתה עד ליום 7.10.2021 בקשר עם העתירה שהגשנו לשמירה על שדה התעופה הרצליה. כרגע אין עוד פרטים נוספים בעניין.


בזירה הטכנולוגית פיתחה האגודה מנגנון ניטור נוטאמים, הבודק פעם ביום את כל הנוטאמים באתר רש"ת ושולח לחברי האגודה רשימה של כל הנוטאמים החדשים שפורסמו מאז יום הבדיקה האחרון. המטרה במהלך זה היא שיקוף מהיר של כל הנוטאמים לציבור הרחב, כיום קל לרש"ת ורת"א לפרסם מגבלות בשקט בדרך של הפצת נוטאם, ובכך לשנות מצב קיים להטיל הגבלות ואיסורים מבלי לתת התראה מוקדמת וכך למנוע את ההתנגדות הציבור, הרי אנחנו נכנסים לקרוא נוטאמים רק לפני טיסה. להמשך קריאה בנושא זה לחצו כאן.


ניתן לצפות בריכוז הנוטאמים הפעילים גם באתר האגודה תחת: מידע לטייסים -> Notams

הנוטאמים באתר האגודה מתעדכנים פעם ביום בלבד (כרגע) אך ניתן לסנן לפי תאריך ולפי מרחב אווירי במהירות.


בהמשך בחזית הטכנולוגית הקמנו חנות אינטרנטית באתר האגודה בה ניתן לרכוש מוצרים ממותגים של האגודה. חלק מהמוצרים בהנחה לחברי אגודת התעופה. לחנות לחצו כאן


בנוסף על כל אלה הקמנו מערכת לדיווח אנונימי לאגודה על התנהלות לקויה של הרשויות השונות האמונות על התעופה. אם נעשה לכם עוול ע"י רת"א, רש"ת, שירותי הבקרה וכו' אנא מכם השתמשו בטופס הדיווח שהוצב באתר האגודה תחת מדור "כנפיים שבורות" ע"מ לידע אותנו. במידה ואתם מעוניינים שהדיווח יתפרסם ע"י האגודה יש לסמן זאת בטופס הדיווח ולהוסיף טלפון נייד וכתובת דוא"ל ע"מ שנוכל ליצור אתכם קשר ואיסוף פרטים נוספים אודות המקרה. בכל מקרה בכל פרסום של האגודה מוסר המידע נשאר אנונימי והמידע נשאר חסוי בידי האגודה ללא קשר לפרסומו.


קול קורא:

אגודת התעופה מקימה ועדת חוקה וחקיקה שתפקידה יהיה ללמוד את חוק הטיס ותקנותיו לעומק ועל בסיס זה להכין את הרקע המשפטי לעתירות שיוגשו נגד הגופים השונים במדינה ע"מ לשמור על חופש התעופה בישראל.

אם יש לכם רקע במשפטים (מומלץ אבל לא חובה) ובעלי אנרגיות להתנדב למשימה זו (רצוי) נשמח אם תיצרו איתנו קשר בדוא"ל: alon.antoshvinski@aopa.org.il


אגודת התעופה הכללית מאחלת שנה טובה רוויות תעופה ובטיחות!

 

"אור השמש הוא המחטא הטוב ביותר"


רשות התעופה האזרחית – שומרת על עובדיה ועל חיל האוויר. אגודת התעופה הכללית – שומרת על התעופה ובטיחות הטיסה!

bottom of page