כישלון מנוע ומתיחת הגלישה

נכתב על ידי Bob Martens,  תורגם על ידי איציק מה-יפית

 מתוך Pilot workshops.com  Engine Failure And Stretching A Glide

Bobאם אנחנו טסים בגובה המאפשר לנו להגיע בבטחה לשדה תעופה, זוהי בחירה נהדרת המאפשרת לנו את האפשרות הטובה והבטוחה ביותר. שימוש בפונקציית nearest ב-GPS יכול לסייע לנו לזהות שדה תעופה. הוא יכול להיות מאחוריכם, יכול להיות בכל אחד מהצדדים, והגובה שלכם מאפשר לעשות את השדה, בצורה בטוחה, כבחירה המצויינת וזה בדיוק מה שאתם רוצים לעשות.

הבקרה עשוייה לעזור לכם לזהות שדה תעופה שאליו תוכלו להגיע.

אולם עלי לומר לכם, על פי נסיוני, יש טייסים שהכניסו עצמם לצרה בנסותם למתוח את הגלישה שלהם לשדה תעופה. כשאתם מנסים למתוח את הגלישה שלכם לשדה תעופה, אתם יכולים לאבד שליטה במטוסכם. תאונות הזדקרות-סחרור התרחשו, כך שתהליך קבלת ההחלטות אינו דבר פשוט. זוהי החלטה שיש לקבלה בהקדם, גם יש או גם אם אין לכם מספיק גובה להגיע למסלול.

ניסיון למתוח את הגלישה למסלול יכולה להיות קטלנית (*) 

(*) הערת המתרגם: ראו מקרה דובי לבנון וחגי אריאל מתאריך 4 במרץ 2011.

תגובות

תגובות

סגור לתגובות.